sobota, 15 stycznia 2011

podaj dalej:)

Jako,ze z natury uwielbiam dawac prezenty a kazdy kto mnie troche zna wie,ze najchetniej rozdalabym wszystkie swoje twory kazdemu,komu sie one podobaja:) ,postanowilam dolaczyc do zabawy ''podaj dalej''.Zapisalam sie do niej u Agaty z bloga ''Bizuteria z filcu''.


Zasady :

1. Musisz posiadac blog.


2. Pierwsze 3 osoby,ktore umieszcza pod tym wpisem komentarz,w ktorym zglosza chec wziecia udzialu w zabawie,otrzymaja ode mnie maly recznie robiony upominek,ktory wysle wciagu 365 dni.



3. Kazda z tych osob organizuje taka zabawe u siebie,i daje trzem osobom szanse na prezent od siebie.


4. Kazdy blogowicz moze trzy razy uczestniczyc w tej zabawie.


Zapraszam serdecznie do zabawy:)

4 komentarze:

  1. Tak się zastanawiam od rana i podjęłam decyzję. Również się zgłaszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No prosze i juz mamy komplet:) Dziekuje Wam dziewczyny za zabawe.

    OdpowiedzUsuń