piątek, 7 października 2011

wyroznienie



Kilka dni temu zostalam mile wyrozniona przez Nadie . Jest to to samo wyroznienie,ktore dostalam jakis czas temu od dwoch innych dziewczyn,a z ktorych nie do konca sie wywiazalam zbagatelizowalam bowiem zasade mowiaca o nominowaniu 16tu innych blogow. Byc moze to ta liczba 16 zniechecila mnie do wykonania zadania,jednak teraz juz sie wykrecac nie bede.

Oto 16 szczesliwcow;) :
1. netstylistka
2.filomenka
3.heurek
4.Bernadetta
5.Marzena
6.atteo
7.pinki
8.Alicja
9.zajaczek
10.Kica
11.Ania
12.Anmiodzik
13.Kalisz made
14.Ebru
15.Harpati
16.Silvanis

Zasady:
-napisac 7 rzeczy o sobie( to juz odbebnilam poprzednim razem:D)
-wkleic obrazek z wyroznieniem na blogu
-napisac kto nas wyroznil
-wyroznic 16 blogow,podlinkowac je,poinformowac nominowanych(e) w komentarzach na ich blogach( nie mozna wyroznic bloga,ktory nas wyroznil-logiczne:))

Pozdrawiam wszystkich cieplo i jeszcze raz udanego weekendu zycze:)

9 komentarzy:

  1. Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Jestem mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hania zapraszam Cię na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, bardzo dziękujemy za wyróżnienie przesyłamy całusy i miałczaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie - miło mi bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rety, zostałam wyróżniona!!! Bardzo dziękuję, jestem mile zaskoczona :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale miła niespodzianka!!! Bardzo się cieszę i dziękuję za wyróźnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi i bardzo dziękuje za wyróżnienie:))))

    OdpowiedzUsuń